© 2018 B.BLOOM | Den Haag, Eindhoven & Gent | Onze voorwaarden
projecten

In een wereld die continu in verandering is, zijn we gedreven en creatief, nieuwsgierig en ondernemend.

Onderstaande organisaties durven samen met ons te experimenteren om tot betere online communicatie te komen. 

Border Sessions Festival 2018
De opdracht luidde: Zorg voor online presence op de social media kanalen van Border Sessions, met als doel om de betrokkenheid bij het festival en de diverse labs en uiteindelijk de promotie van tickets voor het festival te vergroten. Met een wekelijkse stroom van content hebben we de de kanalen actief beheerd en de community van Border Sessions Festival geinteresseerd voor de nieuwe editie van het festival en de diverse labs. De piek van engagement en traffic naar de website lag rondom de start van het festival waardoor live reporting tijdens het event een logisch gevolg was. Daarmee hebben we bijgedragen aan een succesvolle editie  Border Sessions 2018.  
Startup in Residence Zuid-Holland 
in samenwerking met World Startup Factory
2018  
De opdracht luidde: De provincie Zuid-Holland gaat starten met het Startup in Residence programma. Help ze met teksten, beeld, strategie, een werkwijze om het programma online te promoten en startups te interesseren. Met een aantal offline en online sessies waarbij we tools zoals Trello en Google Drive introduceerden in het team, creatie van teksten en visuals hebben we het innovatieteam van de provincie op weg geholpen.  
ImpactCity 2016 - 2018  
Sinds 2016 onderzoeken we in opdracht van de gemeente Den Haag hoe we de community van het Impact Economy programma het beste kunnen bereiken, boeien en binden. We zetten ons dagelijks in met verfrissende content op de socials, we stellen online communicatieplannen op voor diverse programma's zoals de The Hague Innovators Challenge en Startup in Residence The Hague en voeren deze ook uit. 
Impact Startup Fest 2017 - online promotie en live reporting
In aanloop naar het Impact Startup Fest hebben we de social media kanalen van ImpactCity voorzien van updates over het festival, de sprekers, de podia en netwerkmogelijkheden. Op deze manier hebben we de community van ImpactCity betrokken bij het festival en bereid gevonden om tickets te kopen voor het evenement.
Social Media strategie training - Vilans 2017 
We begeleiden de social media managers van Vilans in het optimaliseren van hun scoial media strategie aan de hand van een interactieve workshop. 
Lonneke van Leth 2016  
Promotie voor diverse dansvoorstellen voor Lonneke van Leth, waaronder Haagse Parkpracht en De Odyssee. Een hechte samenwerking met Lonneke en haar team, getalenteerde dansers, muzikanten en zangers. 
 
ImpactCity 2016 - 2018  
Sinds 2016 onderzoeken we in opdracht van de gemeente Den Haag hoe we de community van het Impact Economy programma het beste kunnen bereiken, boeien en binden. We zetten ons dagelijks in met verfrissende content op de socials, we stellen online communicatieplannen op voor diverse programma's zoals de The Hague Innovators Challenge en Startup in Residence The Hague en voeren deze ook uit. 
Startup in Residence The Hague  
Voor het Startup in Residence The Hague programma hebben we door middel van contentstrategie, tekstontwikkeling, social media management en online promotie en seeding bijgedragen aan de werving van startups in de eerste fase van de 2017 editie van het programma.
 
 

Opschudden. Van een andere kant bekijken. Doorbreken. Iets nieuws proberen. Om een proces te vergemakkelijken en beter te maken. De ruis wegnemen. 

We helpen jou en je team om je doelgroep te bereiken, te boeien en te binden. We streven ernaar om je online communicatie te verbeteren.

Buzz je mee naar een betere wereld? 

 
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon