© 2018 B.BLOOM | Den Haag, Eindhoven & Gent | Onze voorwaarden

Milene van Arendonk

Milene is een Haagse fotografe, gespecialiseerd in documentaire, reportage en portretfotografie. Gedreven door nieuwsgierigheid naar interactie tussen mensen, streeft ze ernaar empathische beelden te schieten. Ze is in haar foto's altijd op zoek naar originaliteit en integriteit, en zoekt regelmatig de rouwe randjes van de samenleving op. Voor foto's die een verhaal vertellen, niet zelden met een knipoog. Bekijk hier haar website

Suzanne Hendrikse

Als (grafisch) ontwerper, werkt Suzanne vooral aan de visuele uitdagingen van de projecten. Suzanne houdt van ontrafelen, uitpluizen, oplossen en...tekenen! Naar de website van Suzanne Hendrikse.

Lotte van der Zanden

Lotte is consumentenwetenschapper en moeder. Sinds dit jaar richt ze zich op data analyse en rapportage met haar eigen bedrijf DataBeter. Via B.Bloom werkt Lotte als data-analist voor verschillende opdrachtgevers. Ze onderzoekt social media bereik en de (oorsprong van) bezoekers aan de websites. Verder schrijft Lotte graag verhalen en leert ze momenteel Japans.

Creatives

Kathelijn Hendrikse

Kathelijn is creatief met woorden, is resultaat gedreven en werkt met passie aan online campagnes met een verhaal. Samen met organisaties gaat ze op zoek naar de juiste toon om de doelgroep te bereiken, te boeien en te binden. Ze loopt warm voor projecten met een duurzame missie. Naar het profiel van Kathelijn.

Renée van Holsteijn

In haar werk creëert Renée graag authentieke content en communities van waarde. Door anderen te motiveren om kennis en talent te delen, wil ze de wereld een stukje mooier maken. Sinds kort doet ze dat locatie-onafhankelijk, zodat het goed te combineren is met de andere dingen waar ze gelukkig van wordt: lezen, goede wijn drinken, naar concerten gaan en boksen. Naar de website van Renée.

Dewi Eshuis

Copywriter en social media manager. Dewi's persoonlijke achtergrond maakt dat ze internationaal georiënteerd is. Dewi is geboren in Singapore, en van Nederlandse, Maleisische en Indiase afkomst. Door deze mix van culturen heeft Dewi sterke interculturele communicatievaardigheden ontwikkeld en houdt zij zich graag bezig met vraagstukken rondom globalisatie en culturele diversiteit. Naar het Linkedin profiel van Dewi.

Maureen Mulder

Maureen helpt met haar bedrijf FACE Online ondernemers met het verspreiden van hun boodschap aan de wereld door het inzetten van Facebook. Dit doet ze door middel van (online) trainingen waarin ze samen met de ondernemers kijkt naar de organsiatiedoelstellingen en hoe ze vervolgens Facebook (Advertentiebeheer) op een strategische manier kunnen inzetten om die te bereiken.  

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Instagram Icon